Bu Blogda Ara

2 Kasım 2011 Çarşamba

Çikolata ve Krokanlı Pasta ve MİM

Merhaba arkadaşlar
size nefis çikolatalı bir pastayla geldim,pastanın bütün halini çekemedim
ben çekene kadar pastadan geriye sadece bu dilim kaldı:)
Ve sizlere yeni bir mimle geldim bu sefer konumuz müzik
hani bazı şarkılar vardır yaşadığın bir olayla veya kişiyle özdeşleşmiştir ne zaman duysan hatırlarsın, hiç eskimez ya o şarkılar işte böyle 5 tane şarkıyı anılarıyla birlikte yazıyoruz.Beni sevgili Ahu  mimlemiş ve benden anısı olan 5 şarkıyı ve anıyı yazmamı istemiş bende onun isteğini yerine getiriyorum ama itiraf etmeliyim ki beni en zorlayan mimlerden biri oldu, çok düşündüm o kadar çok şarkı ve anı var ki 5 i geçersem şaşırmayın:)
  1. Bon Jovi ve meşhur şarkısı bizim,benim bayılarak tempo tuttuğumuz gençlik yıllarımızın şarkısı It's My Life
  2. Lise yılları çok sevdiğim arkadaşım,dostumla küsmüştük aslında belli bir sebebi bile yoktu onunla konuşamamak içimi acıtıyordu o aralar Sertab Erenerin Rüya isimli bir şarkısı vardı hala duyduğumda o günlere giderim şimdi o dostumla hala görüşüyoruz bu şarkının böyle bir anısı var
  3. Yaz tatili,Didimdeyiz nasıl güzel ve mutluyum o sene her yerde Sezen Aksu ve Gülümse çalıyor bu şarkı beni o seneye o mutlu tatile götürür
  4. Lise yılları gene,okul servisindeyiz hepimizin tutkusu olan Queen çalıyor ve hepimizin deli gibi tempo tuttuğu şarkı We Will Rock You hepimiz mutluyuz,neşe içinde lise yıllarının tadını çıkarıyoruz:)
  5. İlk büyük hayal kırıklığı,kalbim parça parça ve çok mutsuzum fonda çalan şarkı ise Sezen Aksu ve Biliyorsun,bu şarkıyı hala çok severim kötü bir anısı olsa da:)
vee sıra sizde bakalım kimlerin hangi şarkılarda nasıl anıları varmış
sizleri mimledim hadi bakalım kolay gelsin size:)
Bu arada pasta vanilyalı sünger kek,çikolatalı krema,çikolata parçaları ve krokandan oluşuyor
Hepinize mutlu,umutlu günler diliyorum
Sevgiler
İzgün











13 yorum:

  1. ee budilim de benim için ayrılmış gibi süzüm süzüm süzülüyor o ışıltılı tabaktaa:))
    ellerine sağık canım...

    mim cevaplarına bayıldım canım...
    çok hoş anılar...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. canım yıne harıka....anlamadıgım hem boyle enfes seyler yap hem manken gıbı kal...nedır sırrı????????

    marıfetellerımızde zeynep

    YanıtlaSil
  3. Pasta nefis görünüyor, ellerine sağlık İzgün'cüğüm. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık arkadaşım. nasılsın canım görüşemedik.
    bende mimlenmişim. bu gece düşünüp yarın cevalarım. benide unutmayıp mimlediğin için teşekkürler. öptüm canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ben krokanlı pastaları çok severimde eşim pek sevmediğinden uzun zamandır yemedim ellerine sağlık çok nefis :) Seda Yazıcı
    www.lezzet-ikram.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Çok guzel olmuş,ellerıne saglık canım.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş çok beğendim. hemen kaydediyorum deniycem :) ellerine sağlık.

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Şarkılar bence de çok hoş :) Pasta da bu kadar çabuk bittiyse, mutlaka denemeliyim :)

    YanıtlaSil
  9. Canım,
    gerçektende bekleyemecek kadar güzel olmuş. Ellerine sağlık.
    Müzikle bütünleşmek güzel bir duygu. Anılar, anlılar.....
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  10. aldim kabul ettim mimini, yazmaya da basladim. son sarkiyi da bulursaam tamamdir!

    YanıtlaSil
  11. Hmm zor bir mimmiş gerçekten:)
    Sağol canım,hemen yazacağım ben de!
    Pastayı görmemeye çalışıyorum bu arada,yoksa fena isteyecek canım:)

    YanıtlaSil
  12. Canım, yine nefis bir pasta tarifi vermişsin ellerine sağlık..byaramını kutlar her gününün sevdiklerinle bayram sevinci içinde geçmesini dilerim..Tatlı yanaklarından kocaman öpüyorum..

    YanıtlaSil
  13. Canım, sana ve ailene iyi bayramlar diliyorum. Öpüyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemlidir

Related Posts with Thumbnails