Bu Blogda Ara

25 Ocak 2011 Salı

Biscotti

Merhaba arkadaşlar
ben biscottileri çok sevdim bu sefer farklı bir tarifle sizlerleyim.
Sevgili Gül'ün biscotti tarifini denedim ve çok beğendim
Gül'ün paylaştığı enfes tatlara bakmak isterseniz mutlaka sitesini ziyaret edin.
Yapılışı çok pratik,lezzetli ve uzun süre bayatlamayan nefis biscottiler oldu
bu soğuklarda demli sıcacık bir çayla enfes olur denemenizi öneririm.
Malzemeler:
100 gram oda ısısında tereyağ
125 gram tozşeker
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
2 tane yumurta
100 gram badem,fındık
3 yemek kaşığı mısırunu
2 su bardağı un
Yapılışı:
Bir kasede şeker ve tereyağ çırpılır,yumurtalar teker teker eklenerek çırpılır
mısırunu,un,kabartma tozu eklenir ve hamur yoğrulur
yumuşak kıvamlı hafif ele yapışan bir hamur olacak en son badem ve fındık eklendikten sonra hamur ikiye bölünür elimizi hafif unlayarak iki tane rulo yapılır,isterseniz üzerine yumurta akı sürüp şeker serpebilirsiniz
175 dereceli fırında 30 dakika pişirilir,soğuyunca dilimlenip
tekrar 15 dakika daha fırınlanır.
vee nefis biscottilerimiz afiyetle yenmeye hazırdır
sevdiklerinizle ve afiyetle yemeniz dileğiyle
Afiyet olsun.

33 yorum:

  1. Sevgili Gülde görünce bende çok beğenmiştim denemeyi hep düşünüyordum ama kısmet olmadı uzun süre dayanıklı olmasıda çok güzel ellerinize sağlık sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. nefiisss ama ahni benimki?:)))

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  3. dün gece çayımın yanında yedim tabii hazır alınmışını:))) çok severim bunu ama hiç yapmadım çok güzel olmuşlar ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  4. Her zaman ki gibi harika olmuş süper görünüyor ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. İzgüncüm ellerine sağlık.Bende denemiştim Meleği
    min Biscottisini resmini çekmeden bitmişti:))Sım
    sıcak sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Gül'ümün tarifleri süperdir! Ellerine sağlık İzgün'cüğüm, ben de yapıcam sanırım bu biscottiden.

    YanıtlaSil
  7. Nefiss!Eline saglik canim,hemen yapip yemek isterdim,bakalim ilk firsatta...

    YanıtlaSil
  8. mmmmmm ÜSper görünüyor :) Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. ablacım ellerine emeklerine sağlık:)
    çok heves ediyorum ama bir türlü yapamadım:)
    nefis görüntüsüne bayılarak ellerine sağlık diyorum..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. nefis görünüyor, ne kadar çok deneyeceğim lezzet birikti, bu tarif de onlardan biri,elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. Beğenmene çok sevindim canım..Şimdi birden yaptığım günü hatırladım ve tabiiki arkadaşımı da..))Afiyet şeker olsun,çok güzel görünüyorlar..

    Kocaman sevgilerle..

    YanıtlaSil
  12. Çayın yanına çok severim canım ,çok da nefis gözüküyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. eline sağlık izgüncüm... nefis gözüküyorlar bende yaparım kütür kütür pek de güzel oluyor:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. ÇOK GÜZEL OLMUŞ.BURADAN BAĞIRIYOR LEZZETLİYİM DİYE.ELLERİNE SAĞLIK.
    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  15. Gül çok lezzetli oluyor tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  16. Evren sen iste yeter ki:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Handecim çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  18. Handan ne güzel sözler böyle teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  19. Derya seni tekrar burda görmek ne güzel
    kocaman sevgiler sana

    YanıtlaSil
  20. Narinim evet harika lezzetleri var arkadaşımızın denemeni tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  21. Serpilcim ah yakınımda olsaydın keşke ben sana yapardım
    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  22. Denizim teşekkür ederim
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  23. Elif teşekkür ederim denemeni öneririm

    YanıtlaSil
  24. Gül güzel paylaşımların için teşekkür ederim
    sıcacık sevgilerimle

    YanıtlaSil
  25. cafe portakal teşekkür ederim güzel sözlerin için
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  26. Cok sevdigim bir lezzettir, lakin kendim hic denemedim... Insallah birgün... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  27. İzgün'cüğüm, ellerin dert görmesin. Çok severim biscottiyi. 2 kere yaptım evde. Ancak, mısır unu koymamıştım. Daha kıtır olduğuna eminim. Gül hanımın da reçetesine sağlık. Öptüm canım :)

    YanıtlaSil
  28. Canım nefis olmuş bu biscottiler. Ben de çok seviyorum kıtır kıtır yemeyi.
    Ellerine sağlık İzgün'cüm..

    YanıtlaSil
  29. gülümüm de sizinde ellerinize sağlık.... afiyet şeker olsun ..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  30. Ellerine saglik Izgun'cugum, ben de cok severim. Hatta Istanbul'dayken bunlari "Selanik" diye alirdik, hala oyle mi ismi bilemiyorum.

    Sevgiler ve selamlar..

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemlidir

Related Posts with Thumbnails