Bu Blogda Ara

12 Mayıs 2011 Perşembe

Kremşantili Kurabiye

Merhaba arkadaşlar
bol yağmurlu ve kapalı bir Antalya gününden hepinize sevgiler
umarım hepiniz iyisinizdir ve hayatınızda herşey yolundadır.
Biz hastalıktan kurtulduk şimdi havaların ısınacağı günleri beklemekteyiz
en azından yağmurlar bitse kendimizi parka bahçeye atabilsek bizden mutlusu olmayacak:))
Daha önce poğaçasını yaptığım kremşantinin kurabiyesini de denedim
evet evet bu kurabiyeyi yapanların arasına bende katıldım
kesinlikle size de denemenizi öneririm tadı un kurabiyesi tadında çok lezzetli ve çok pratik ben bu kurabiyeye kendimce eklemeler yaptım ve daha da lezzetlendi,ee bu kadar konuşma yeter tarife geçelim
Malzemeler:
1 poşet toz kremşanti(1 paketten 2 poşet çıkıyor birini kullanacağız)
1 su bardağı zeytinyağı(siz ayçiçek de kullanabilirsiniz)
2 çorba kaşığı pudra şekeri(eklemeyebilirsinizde)
1 çay bardağı dövülmüş fındık
3 su bardağına yakın un
Yapılışı:
Kaseye kermşanti tozu ve yağı koyup iyice karıştırıyoruz içine pudra şekeri ve fındığı ekliyoruz  unu azar azar ekliyoruz hamur toparlanıp kurabiye şekli verilecek kıvama gelince un eklemeyi bırakıyoruz
elimizle minik toplar koparıp üzerine hafifçe bastırarak tepsiye diziyoruz isterseniz çatalla şekil verebilirsiniz
170 derecede 15 dakika kadar, altı hafifçe kızardıysa kurabiye pişmiş demektir
pişiriyoruz ben hamura pudra şekeri eklediğim için üzerine elemedim ama isterseniz üzerine pudra şekeri eleyebilirsiniz
Afiyet olsun.

9 yorum:

  1. ayy bende bu kurabiyeyi yapan tadına bayılanlardanım.. ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. İzgün'cüm ellerine sağlık ben daha farklı bir ta
    rifle yapıyorum yayınlıycam inşallah.Fındık hari
    ka bir lezzet vermiştir öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. İzgüncüm ellerine sağlık bende denedim bu kurabiyeleri sen gibi ceviz koydum ama resmi kötü yayınlayamıyorum:))

    Gerçekten çok pratik ve lezzetli :)

    YanıtlaSil
  4. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Deneneceklerimin arasına kaydettim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. findikli elbette cok daha guzel olmustur! ellerine saglik

    YanıtlaSil
  6. çok güzel duruyor . Ellerine sağlık canım. Afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  7. nefis olmuş izgüncüm eline sağlık
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Nefis görünüyorlar.Çok güzel oluyor gerçekten. Hem kolay, hem leziz. Benimkiler de sırada bekliyorlar yayınlanmak için :) Ellerine sağlık İzgüncüğüm. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. hemen yapıyorum:)ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemlidir

Related Posts with Thumbnails