Bu Blogda Ara

8 Mayıs 2011 Pazar

Anneler Günü Pastası

Merhaba arkadaşlar
hepinizin,hepimizin anneler günü kutlu olsun.
Bu pastayı tüm annelere,bebek bekleyenlere,anne olmak isteyenlere yaptım yani hepinize benden küçük ve tatlı bir hediye,kabul eder misiniz:))
Bundan yıllar önce bir anneler gününde anne olacağımı öğrenmiştim
yaşadığım sevinç ve mutluluğu anlatamam aradan yıllar geçti ve ben
iki çocuk annesiyim,onlar benim bu hayatta yaptığım en doğru şey verdiğim en doğru karar onların yeri benim için çok özel.
Bugün en başta kendi annem ve çok sevdiğim anneleri aradım ve bu güzel günü kutladım,yaşıyor olsaydı canım babaannemi de arayacaktım ne diyebilirim ki nur içinde yatsın inşallah

Bugün en çok annesinden uzakta olanlar ve annesini kaybedenleri düşününce
çok üzülüyorum,anneniz yanınızda yakınınızdaysa koşun gidin ona
sarılın ve onu ne kadar çok sevdiğinizi söyleyin.
Pasta limonlu kek,beyaz krema ve çilekten oluşuyor,üzerini krema ve şeker hamuruyla süsledim.
Hepinizin ve hepimizin anneler günü kutlu olsun.

15 yorum:

  1. Ellerine salgik cnaim nefis sbir pasta olmus !
    Anneler günün kutlu olsun!!öpüyorum kocaman

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    nefis bir pasta olmuş. Ne kadar şık ve aynı zamanda sade. Ellerine sağlık.
    Seninde anneler günün kutlu olsun.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. Anneler günün kutlu olsun İzgün'cüğüm.

    YanıtlaSil
  4. ablacımm anneler gününü buradan da kutlayım bir kez daha :)
    pastan çok güzel görünüyor ablacım.. yalnız birşey sormak istiyorum bu çiçek ve kalpleri nasıl bir aparatla yapıyorsun, temin edebilirmiyim bende?

    YanıtlaSil
  5. Pastan nefis olmuş İzgün'cüğüm. Ellerine sağlık, anneler günün kutlu olsun canım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Canim anneler günün ktlu olsun senin de. Iyi ki böyle günler var, daha bir sevgi dolu oluyor herkes.

    YanıtlaSil
  7. mutfaktan mis kokular,çok teşekkür ederim seninde anneler günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  8. Birgül ablacım güzel sözlerin için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  9. Narinim teşekkür ederim seninde anneler günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  10. Denizim çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  11. Beyaz hanımeli teşekkür ederim seninde anneler günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  12. Nesrin doğru söylüyorsun eskiden böyle günlere sinir olurdum şimdi seviyorum
    seninde anneler günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  13. Öncelikle geç olsada anneler günün kutlu olsun.
    Güzel yorumun için de çok teşekkür ediyorum.
    Ama her şey yolunda için rahat olsun.

    Çok teşekkür ediyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. Senin de anneler günün kutlu olsun tatlım :)))

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  15. ne kadar tatlisiniz...herkesi dusunmus herkes icin bu guzel pastanizi hazirlamissiniz...
    ben de bugun annemi Turkiyeye yolcu ettim..ayrilirkenki bakislari gozumun onunde....kismetse ona yeniden sarilmak icin yaz sonunu bekliyecegim...
    bu guzel pasta icin tesekkurler...:)

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemlidir

Related Posts with Thumbnails