Bu Blogda Ara

28 Eylül 2010 Salı

Eve Dönüş

                                                  Merhabalar
eve dönüş zamanı geldi bir süredir Ankaradaydım,babacığımın hastalığı nedeniyle geldim şimdi evimize Antalyaya dönüyoruz.
Burayı,memleketimi yıllarımın geçtiği bu şehri bırakıp gitmek zor hele bir de babamı bırakmak çok daha zor ama hiç yitirmediğim umudum var babam iyi olacak buna inanıyorum,inanırsak herşeyi yapabiliriz di mi?
Bir daha ki gelişimde babam bizi ayakta ve mutlu olarak karşılayacak inşallah
şimdi eve dönüş zamanı,çalışma ve üretme zamanı
tabi birde herşeyin güzel olacağına inanmak ve çookk inanmak gerek
bu zor zamanları benimle paylaşan,uzakta ama yakınımda olan,beni güzel yorumlarıyla motive eden hergün iyi ki blog yazıyorum ve paylaşıyorum dediğim dostlarım,sizler varsınız hepinize çoookkk teşekkürler
Yeni yazılar,yeni tarifler,yeni paylaşımlarla tekrar burda olacağım
Hepinize kucak dolusu sevgiler
                                            İzgün

8 yorum:

  1. İzgün'cüğüm (ne kadar güzel bir ismin olduğunu söylemiş miydim?)
    Öncelikle babacığına çok geçmiş olsun,tez zamanda şifa dilerim,bak ne güzel yanında imişsin,sarılmışsın,koklamışsın.Bol bol sevgi ve muhabbetini döşemisin yüreğine..
    İnşallah daha iyi olur canım..
    Ankara'yı çok severim,özeldir benim için.2 sene yaşadım ama unutamam hiç hatta bu ara oralara yerleşmeyi bile düşünüyoruz.
    Son olarak samimiyetin/o cici yüreğine için çok teşekkür ederim,yanımda/yakınımda hissettim,en uygun zamanda.
    Muhabbet ve sonsuz sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. benimde ailem ankara'da. çok zor onları bırakıp yaşadığın yere dönmek. bende bugün annemi gönderdim. canım çok sıkkın. şimdiden annemi babamı kardeşimi çok özledim. Allh yardımcımız olsun.

    YanıtlaSil
  3. İzgün hanım,

    Babanıza çok acil şifalar dilerim yürekten.Allah tüm dualarınızı kabul etsin inşallah

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Canım iyi dileklerim ve dualarım hep babacığınla bunu zaten biliyosun.
    Ama bi yandan da dönmenize çok seviniyorum eee çok oldu gideli dimii gelin artık.

    YanıtlaSil
  5. Pepelam güzel dileklerin için çok teşekkür ederim
    isim olarak zor bir ismim var ama beğenmene sevindim
    inşallah Ankaraya yerleşirsiniz böylelikle Ankaraya gelişlerimde seni de görürüm,tatlı sohbetin ve sen ne güzel olur:))
    sana sevgilerimi gönderiyorum teşekkürler arkadaşım

    YanıtlaSil
  6. Özlemcim birbirimizin ne hissettiğimizi iyi anlıyoruz desene,Allah hepimizin yardımcısı olsun sen de tez zamanda anneciğine kavuş inşallah
    seni çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  7. Deniz yüreğinden çıkan iyi dilekler için çok çok teşekkür ederim
    seni öpüyorum

    YanıtlaSil
  8. Gül canım biliyorum arkadaşım çok teşekkür ederim
    geldik,Antalyadayız ne zaman istersen gel,görüşelim canım
    öpüyorum seni

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemlidir

Related Posts with Thumbnails