Bu Blogda Ara

15 Nisan 2011 Cuma

Un Helvası

Merhaba arkadaşlarım
öncelikle bana destek olduğunuz için hepinize teşekkür ederim.
Ankaradayım,geldim burda moraller bozuk herkes bu yeni duruma alışmaya çalışıyor tabi ki bende
Babaannemi en son Antalyaya dönmeden önce görmüştüm aklımda o son hali kaldı,malesef çok istesemde cenazesine yetişemedim,torunu olarak ona son görevimi yapamadım yaşadığım pişmanlığı sizlere anlatamam umarım babaannem beni affetmiştir:(((
Hayat devam ediyor,edecek ve etmeli başka yapabileceğimiz,elimizden
gelen birşey yok malesef:((
Sizleri babaannem için yaptığım un helvasıyla başbaşa bırakıyorum
Bu mübarek cuma gününde aramızdan ayrılanlara rahmet diliyorum
tüm hastalara da şifa diliyorum.
Malzemeler:
4 su bardağı un
125 gram tereyağı
125 gram margarin
1 paket fıstık
3 su bardağı süt
1 su bardağı su
2 su bardağı tozşeker
Yapılışı:
Tencerde yağlar eritilir içine fıstıklarla birlikte unu ekleyip
unun kokusu çıkıp fıstıkların rengi dönene kadar kavuruyoruz
içine süt ve suyu ekleyerek hızlıca karıştırıyoruz,şekerini ekledikten sonra
ocakta helva kaşığa yapışmayı bırakana kadar pişiriyoruz
Afiyet olsun.

9 yorum:

  1. allah rahmet eylesin, kabul eylesin...
    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  2. Canim Allah kabul etsin. Babaannen nur icinde atsin.

    YanıtlaSil
  3. Allah kabul etsin izgüncüm.mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  4. canım ellerine sağlık babannenin canına değsin bizde öyle derler allah kabul etsin
    çok ta güzel olmuş un helvan

    YanıtlaSil
  5. Mekanı cennet olsun,helvada canına değsin inşallah..

    YanıtlaSil
  6. Canım merhaba ellerine sağlık helva çok nefis görünüyor...
    Başın sağolsun babanneni kaybetmişsin Rabbim sabır versin...
    Babanın sağlık durumu nasıl oldu umarım iyicedir... Rabbimden acil şifalar diliyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. bir süredir antalyada degildim canım.daha yeni haberim oldu.Allah rahmet eylesin ve topragını bol etsin.Ve Allah sizlere uzun ve saglıklı ömürler versin.Başın sagolsun.

    YanıtlaSil
  8. Aç karnına bakmayacağım sayfalarınıza artık:)Çok canıım çekiyor. Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  9. ımmm nefis uzun zamandır yapmamıştım ellerine sağlık canım hatırlattığın iyi oldu:)))

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemlidir

Related Posts with Thumbnails