Bu Blogda Ara

19 Nisan 2011 Salı

Profiterollü Pasta

Merhaba arkadaşlar
yağmurlu bir Ankara gününden hepinize sevgiler
Umarım hepiniz iyisinizdir,keyfiniz yerindedir ben biraz daha toparlandım
günlerim yoğun geçiyor,pazar günü babaannemin mevlütü vardı
bütün eş,dost,akraba biraradaydık eski günleri andık eskiden ne kadar mutluymuşum,hayat daha kolaymış bunu bir kez daha anladım.
Çocukluk günlerimi o dertsiz,tasasız ve kimsenin ölmediği hep birarada olduğumuz günleri özlüyorum:((
O günler geçmişte kaldı biliyorum ama anılarımız hep bizimle.
Sizleri bir pasta yarışması için hazırladığım pastamla başbaşa bırakıyorum
malesef dereceye giremedi çok lezzetli bir pastaydı ama onlara klasik bir pasta olarak geldi bir daha ki sefere daha yaratıcı,farklı malzemelerle bir pasta hazırlayacağım
Pasta vanilyalı kek,çikolatalı pasta kreması ve profiterol toplarından oluşuyor
hafif ve lezzetli,daha sonra fırsatım olduğunda tarifinide yazarım.
Hepinize çikolata tadında güzel bir gün diliyorum yaşadığınız her anın,soluk aldığınız her anın kıymetini bilin,boş yere kendinizi üzmeyin
Sevgiyle kalın
              İzgün

31 yorum:

  1. Allah kabul etsin mevlidinizi izgüncüm.
    olsun canım sen bizim gönlümüzün birincisisin..pasta nefis görünüyor...ellerine sağlık.güzel bir gün diliyorum.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Ablacım Allah babanneciğinin mekanını cennet eylesin, okuttuğunuz mevlütleri ruhuna değdirsin inşallah..
    pastan çok güzel görünüyor ablacım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. canım pastan bana göre muhteşem ellerine sağlık birdahaki denemelerde başarılar diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Canım Allah kabul etsin mekanı Cennet olsun.Pas
    tan harika ellerine sağlık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Allah sabrınızı artırsın canım, mekanı firdevs cennetleri olsun inşallah.

    Klasik pastalar bence herzaman daha makbuldür, onlar ağızlarının tadını bilmiyorlar, ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Allah kabul etsin canim, mekani cennet olsun..
    pasta iseee woww! budur iste! ah ah olsada yesem :))
    ellerne saglik canimcim ..sicacik sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Turkce karsiligini bilmiyorum, ama bu pasta mousse'le mi yapildi? Ben bu pastayi kendi basima yerim :)

    YanıtlaSil
  8. Pasta çok güzel görünüyo gerçekten İzgün cüm.Ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize saglik. Cok hos bir goruntusu var. Bence uzulmeyin. Siz kendinizi bildikten sonra yarismada odul alip almamak cok da onemli degil. Ben cok begendim. Profiterol her zaman beni ceker zaten:))

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık izgün hanımcım bence süper duruyor pasta.
    başınız sağolsun:(

    YanıtlaSil
  11. İzgün'cüğüm,
    Ayselin dediği gibi bence de onlar ağızlarının tadını bilmiyorlardır.Bol yağlı, ağır kremalı bir pastadan sa klasik ama lezzetli bir pastayı tercih ederim. Ellerine sağlık.
    Allah dualarınız kabul etsin, babaanneciğinin de mekanı cennet olsun.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  12. İzgün benim en sevdiğim pasta çeşitlerinden biri..tarifini merakla bekliyorum..Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  13. Allah kabul ettin. Toprağı bol olsun. Pasta çok güzel görünüyor. Ellerinize, emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Canım, Allah yattığı yerde dinlendirsin Babaanneciğini.. Sizlere de sabır versin.

    Pastan bir harika, ellerine sağlık İzgüncüm..

    YanıtlaSil
  15. Yeşim sağol arkadaşım
    ben sizin gönlünüzün birincisi olmayı bütün birinciliklere tercih ederim:))

    YanıtlaSil
  16. Denizim amin canım
    pastamı beğendiğin içinde teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Fatma teşekkür ederim inşallh bir dahaki sefere:))

    YanıtlaSil
  18. Derya teşekkür ederim arkadaşım

    YanıtlaSil
  19. İzgüncüm ellerine sağlık pasta nefis görünüyor.Sorma bu yarışamalar bir alem ben artık hiç birine katılmam :)

    Babaanneciğini allah nur içinde yatırsın geride kalanlara sabır versin Allahım:(

    YanıtlaSil
  20. Aysel sağol arkadaşım,bende klasik pastalardan yanıyımdır desteğin için teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. Hasretim sağol ah keşke burda olsanda ikram edebilsem

    YanıtlaSil
  22. my little world pastacı kremasıyla yapıldı ama mussla da yapılsa nefis olur

    YanıtlaSil
  23. Selen güzel sözlerin ve desteğin için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  24. Işıl amin arkadaşım,desteğin için teşekkür ederim bende klasik pastaları severim

    YanıtlaSil
  25. Dilek bir fırsatım olduğunda paylaşırım sağol arkadaşım

    YanıtlaSil
  26. Aylin sağol canım evet yarışmalar dediğin gibi bi tuhaf ama ben kazanana kadar inatla katılırım biraz inatçı olduğumu söylemiş miydim:))
    desteğin için teşekkürler

    YanıtlaSil
  27. profıterollu pastaya bayılırım harıka gorunuyor ellerınıze sağlık

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemlidir

Related Posts with Thumbnails