Bu Blogda Ara

22 Nisan 2011 Cuma

Brownie Cheesecake

Merhaba arkadaşlar
vee sonunda bloglar açıldı,saçma yasak sona erdi:))
kaldığımız yerden devam ediyoruz
Havalar yeni yeni ısınmaya başlamışken şöyle tatlı bir kaçamağa ne dersiniz?
iki lezzet birarada ve çookk lezzetli
denemenizi öneririm.
Malzemeler:
Brownie için:
125 gram bitter çikolata
100 gram tereyağ
2 tane yumurta
200 gram tozşeker
100 gram un
Cheesecake için:
500 gram labne peyniri
200 gram krem peynir(beyaz olarak satılanlardan)
1 paket krema
3 tane yumurta
1 su bardağı tozşeker
1 çorba kaşığı nişasta
1 çorba kaşığı un
1 limonun rendelenmiş kabuğu
2 çorba kaşığı limon suyu
Yapılışı:
Brownie için çikolata ve tereyağı ben maride eritilir,yumurta ve şeker mikserle çırpılır içine çikolatalı karışım ve un eklenir 24 cmlik kalıba brownie boşaltılır.
Cheesecake için labne,peynir ve krema karıştırılır içine şeker,nişasta ve un eklenir,yumurtalar teker teker karıştırılarak eklenir en son limon suyu ve kabuğu eklendikten sonra şöyle bir karıştırılır ve brownie'nin üzerine yavaşça ve dikkatlice dökülür.
175 derece fırında 40 dakika cheesecake'in kenarları pişip ortası hafif sulu kalacak şekilde pişirilir,fırında soğuduktan sonra buzdolabına kaldırılır
çikolatalı sosla birlikte servis edilir.
Afiyet olsun.

43 yorum:

  1. İzgün'üm can evimden vurdun beni ellerine sağlık
    enfes öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Canim ellerine saglik. Nefis görünüyor. Yasaklarin sona ermesine ben de cok sevindim. Bloglarmiz senlensin artik.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık görünttü harika bir dilim olsa dedirtecek cinsten:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba İzgüncüm!
    Oh be,blogları özlemişim yaa!Dün açıldığını görünce çok sevindim:)İnşallah bir daha kapatmazlar!
    Çok güzel bir pasta yapmışsın yine,ellerine sağlık!Eminim tadı da enfestir!

    YanıtlaSil
  5. hayirli cumalar tatlim... ellerine saglik enfess görünüyor! sunumda harika! sicacik sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Amanın aman İzgüncüğüm ne aypmışsın böyle, benim en sevdiğim iki lezeeti buluşturmuşsun, bayılırım, ölürüm ben buna. Ellerine sağlık canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. evet canım tüm blogculara geçmişler olsun diyeyim çoook sevindiğimide belirteyim kekin harika ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. canım ya ben yeni yeni yediklerime dikkat etmeye başlamışken bu tarif beni baştan çıkarabilir.acaba yapıp bir dilim yesem de sonra diyete girsem olur mu?ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  9. bu akşam bende cheescake sefası yapacağım. dün çileklisini yapmıştım;) Eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  10. Görünütüye bayıldım nefis olmuş ellerinize sağlık...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. canım tabağı alabilirmiyim ,şimdi bu çayı tek başına içmemiş olurum ;) nefis

    YanıtlaSil
  12. İzgüncüm.Bu ne güzel görüntü böyle
    bayıldım tek kelimeyle...
    Ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  13. Ben diyetteyim ama bu tarifi mutlaka yapip yiyecegim insallah,tam benlik:)) Eline saglik canim,bu arada hepiniz tekrar hosgeldiniz!

    YanıtlaSil
  14. İZGÜNCÜM ELLERİNE SAĞLIK SÜPPER ÖTESİ BİŞEY TAM BİR ENERJİ PATLAMASI OFFF

    YanıtlaSil
  15. Ellerinize saglik,iyi pazarlar diliyorum

    YanıtlaSil
  16. Ama sen bu çikolatalı tariflerinle beni mahvediyorsun, haberin var mı şekerim?

    YanıtlaSil
  17. Olá!
    Passei para uma visitinha...
    Seu blog é muito bonito e agradável.
    Gostei das receitas... especiais e saborosas.

    FELIZ PÁSCOA!!!✿°º
    ✿♫♫º

    Beijinhos.
    Brasil°º
    • ♥♥♫° ·.

    ( ),,( )
    (=':'=)
    (,,)♥(,,)

    YanıtlaSil
  18. bayılıyorum pastalarınıza cidden! Cheesecake fetheden bir tat bence, neden geç tanıştık ki bu tat ile.. peynir ve tatlı, bastırıp duruyor tatları birbirini yedikçe yeniliyor böylece:)) bu arada tatlı çok seviyorum ama nedense cesaret edemiyorum:) bu iştah varken etmesem daha iyi belki de! Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  19. GERÇEKTEN HARİKA GÖRÜNÜYOR.ELLERİNİZE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  20. hariika gözüküyor izgüncüm eline sağlık sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  21. Nesrin teşekkürler evet bloglarımız şenlenmeye başladı:))

    YanıtlaSil
  22. canım çekti pişirdim,teşekkür ederim ama bir dilim asla yetmezz:))

    YanıtlaSil
  23. Canancım teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  24. Hasret teşekkürler,sevgiler benden sana:))

    YanıtlaSil
  25. Ayselcim sorma daha pişerken kokusu anlatıyordu lezzetini
    teşekkür ederim arkadaşım

    YanıtlaSil
  26. Fatma evet sonunda bitti bu saçma yasak,teşekkürler

    YanıtlaSil
  27. Mylittle world teşekkürler

    YanıtlaSil
  28. Eylem yapmanı tavsiye ederim gönlünce ye ondan sonra diyete gir bence:))
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  29. Hilal çileklisi de ayrı güzel,teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  30. Sedacım tabiki alabilirsin:)) teşekkürler

    YanıtlaSil
  31. Dilek bende güzel sözlerin için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  32. Hoşbulduk Serpilcim,bence yapıp yemelisin çok beğeneceksin
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  33. Bahar kesinlikle enerji veriyor,teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  34. Narinim biliyorum bilmez miyim ama çikolataya bayılıyorum,çikolata kavanozunun içine düşesim var:))

    YanıtlaSil
  35. Magia da Ines,thank you so much:))

    YanıtlaSil
  36. Özgecim bende senin yaratıcılığına bayılıyorum evet bu lezzetle geç tanıştık ama tam tanıştık bende tatlı canavarıyım yapmamalıyım ama duramıyorum
    teşekkürr ederim güzel sözlerin için

    YanıtlaSil
  37. Lezzet yolculuğu teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  38. ellerinize saglik cok güzel görünüyor ben cheescake
    hep speisequark denen bir peynirle yapiyorum ama bu sefer bende labne deneyecegim selamlar

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemlidir

Related Posts with Thumbnails