Bu Blogda Ara

15 Ekim 2010 Cuma

Lokumlu Kurabiye

Merhabalar
hepinize iyi geceler diliyorum.
Bugün size enfes bir kurabiye tarifim var çok az malzemeyle
ve çok basit yapımıyla ağızda dağılan
lokumlu kurabiyeleriniz olacak
krema hamur işlerinde gevreklik ve lezzet veriyor
bence deneyin beğeneceğinize eminim
çayın yanında bir taneyle pek yetinilmiyor bi tane daha yemek istiyorsunuz:)
Tarifimize gelince
Malzemeler:
  • 1 paket krema(200 ml)
  • 1 paket yumuşak margarin
  • 4 çorba kaşığı pudra şekeri
  • 4 veya 5 su bardağı un
İçi için:
  • 200 gram sade lokum
  • veya sizin sevdiğiniz herhangi bir türde lokum
Yapılışı:
  • bir kasede krema,margarin ve pudra şekeri karıştırılır
  • içine azar azar un ilave edilir
  • hamurdan minik parçalar koparılıp elimizle hafifçe açılır içine lokum konur ve kapatılır,elimizde yuvarlak olacak şekilde yuvarlanır
  • 170 derecede tahmini 20 dakika pişirilir
  • piştikten sonra üzerine pudra şekeri elenir
sevdiklerinizle ve afiyetle yemeniz dileğiyle
afiyet olsun.

27 yorum:

  1. Merhaba İzgü'cüğüm.Kurabiyelerin çok güzel görünüyor,ellerine sağlık.Ben de lokumlu kurabiyelere bayılıyorum yanlız şeklini biraz daha farklı yapıyorum.Şöyle bir malzemelere baktım hamurunda krema da var,eminim nefis oluyordur öyle.Not ettim.Sevgi ve selamlarımla

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım,ben garip olarak içine naneli lokum olunca daha çok seviyorum bu kurabiyeyi bi dene bak.

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Bende deneyeceğim.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  4. ellerine saglik canim kurabiyeler cok guzel gorunuyor
    bende yapmayi dusunurken sende gordum
    pepelada yapmisti daha once :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine saglik canim, krema benim de dikkatimi cekti. sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. muhteşem gözüküyor ,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık çok güzel görünüyor sevgiler

    YanıtlaSil
  8. blogumda bir etkinlik var katılmak isterseniz beklerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık canım benim bu ne muhteşem bir kurabiye böyle. rejimi bozduracaksın bana. dayanamıyorum bu hafta yapacağım bu kurabiyeden. canım bu kurabiye hamuru ile lokum yerine muhallebili yapılabilir mi? birde lokumlu olarak yapıldığında 1 gün önceden yapsam kıyırlığı ertesi günde devam ediyor mu? afiyet olsuz sizlere.

    YanıtlaSil
  10. Pastaneden muhteşem lezzet dolu kokular geliyor:) Ellerinize sağlık, güzel bir hafta sonu dileklerimizle...

    YanıtlaSil
  11. Pepelam senin yorumunu özlemişim yorum için teşekkürler
    bu kurabiyenin bütün lezzetini ve gevrekliğini krema veriyor bir dene derim
    kucak dolusu sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. teşekkürler Gül seninle damak tadımız uyuyor
    naneli lokum bir de öyle deneyeceğim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Fuat bey yorumunuz için teşekkürler
    tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  14. Öznur yorumun için teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Ahsen güzel yorumun için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  16. Özlem öncelikle güzel yorumun için teşekkürler muhallebiyle de olur bence ama muhallabisini koyu yapmalısın
    ertesi gün de kurabiye kıyır kıyır oluyor
    hatta kuru incir,kuru kayısı ve hurma da kullanabilirsin bu hamura çok yakışıyor

    YanıtlaSil
  17. Dekor guru hoşgeldin bloguma seninle tanışmak çok güzel
    güzel yorumun için teşekkür ederim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. canım ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar.ama hiç tatmadığım bir tarif ama tarifini aldım mutlaka birgün yapacağım yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  19. gülo anne kıyır kıyır ağızda dağılan kurabiyeler oluyor tavsiye ederim
    yorumun için teşekkürler

    YanıtlaSil
  20. selam sevgili İzgü
    ellerine sağlık bende çok severim hele içindeki güllü veya fıstıklı çifte kavrulmuş lokum olunca bayılıyorum malzemler aynı daha önce eski bloğumda yayınlamıştım bende nefis görünüyor
    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  21. Papatya 68 şimdiki blogunda tarifi var mı?merak ettim
    yorumun için teşekkür ederim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Yeşim rica ederim
    güzel yorumun için de teşekkürler
    sevgiler

    YanıtlaSil
  23. ellerinize saglık,merak ettım tadını..denemek lazım sevgılerımle..

    YanıtlaSil
  24. aaa süper fikir kuru kayısı kuru incir ve kuru üzümle denemeliyim eşim baylır. canım arkadaşaım ilgin için çok teşekkür ederim. sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  25. mutlaka denicem ya :) bu arada kelime doğrulama özelliğini kaldırırsanız, yorumlar 2 katına çıkar bence :) üşengeçler için :)

    YanıtlaSil
  26. çilekli mutfak,önerini hemen uyguladım
    güzel yorumun için teşekkür ederim
    yorumlarının devamını beklerim:))

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemlidir

Related Posts with Thumbnails