Bu Blogda Ara

30 Kasım 2011 Çarşamba

Işıl Işıl Bir Workshop

Merhaba arkadaşlar
sizlerle katıldığım bir workshopu ve orda yaptığım hediye kutusu pastayı paylaşmak isterim.
Geçtiğimiz hafta sevgili Işıl'ın  Antalyada workshopu vardı
hem Işılla tanışmak hemde yeni birşeyler öğrenmek için katıldım.
Çok keyifli bir eğitimdi Işıl o kadar tatlı ve sıcak bir insan ki saatler nasıl geçti anlamadım bile tabi bu arada ondan harika bilgiler de öğrendim.
Işıl Türkiye genelinde belli bazı şehirlere gidip eğitim veriyor
bununla ilgili daha detaylı bilgi için tık tık
sizin bulunduğunuz şehre de gelirse mutlaka katılın eğitime inanın çok keyifli zaman geçireceksiniz ve pek çok merak ettiğiniz konuyu(şeker hamuruyla ilgili)öğrenme fırsatınız olacak.
Hepimiz farklı pastalar hazırladık ben hediye kutusu şeklinde hazırladığım pastamı doğum günü olan Ahmet bey için hazırladım, akşam hazırladığım pastayla birlikte doğumgününü kutladık.
Benden şimdilik bu kadar arkadaşlar
eğer sizde sevdikleriniz için böyle bir pasta yaptırmak isterseniz bana iletişim adreslerinden ulaşabilirsiniz
sevgiler
İzgün

11 yorum:

  1. ellerine sağlık canım.. sevgiler
    yemekbirask

    YanıtlaSil
  2. cok güzel olmus bu pasta...sevgiler...Bende takip ediyorum Işıl hanımı oda muhtesem sizde...

    YanıtlaSil
  3. Ne mutlu böyle profesyonel egitim almak.
    Erbabı olmak bir isin ne keyiftir...
    Nicelerine diyelim....
    Sevgiler ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  4. Hem güzel bir deneyim,hem de farklı bir etkinlik olmuş senin için,ne güzel!Pasta sahibi de çok şanslıymış,harika görünüyor!

    YanıtlaSil
  5. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Emeğine sağlık.
    Neşeli ve yararlı bir eğitim olduğuna senin adına sevindim. Bizim için de çok iyi olmuş. Yaptığın güzellikleri paylaşırken yararlanıyoruz.
    sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  6. Canım ne güzel etmişsin katılmakla eminim güzel bilgilerine yenileri eklemişsindir.. Ankarada ki etkinlikten hiç haberim olmadı ne yapıp edip katılmayı çok isterdim hatta Derya bile buna katılmayı çok isterdi neyse yine Ankara'ya gelecekmiş sevgili Işıl o zamanı takip edeyim.yaptığın pasta muhteşem görünüyor reng,ine bayıldım eline sağlık.. kocaman öpüyorum..

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık izgüncüm:)
    bende çok istemiştim ama,misafir yoğunluğumuz buna müsade etmedi..
    kısmet değilmiş...
    kıyıpta yenilmeyecekkadar şeker olmuş pastanda...
    :))
    sevgilerimle..

    ayşegül...

    YanıtlaSil
  8. Eh kukübe hosgeldin o zaman Izgüncügüm...sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  9. ayyyyy renk cümbüşü ablacım bu çok şanslısınızz:))
    öpüyorum..
    deniz-kalpkurabiye

    YanıtlaSil
  10. Ben bu pastayı tanıyorum bir yerden :)))

    Sevgiler,
    Evren
    www.birdilimdus.blogspot.com

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemlidir

Related Posts with Thumbnails