Bu Blogda Ara

26 Eylül 2011 Pazartesi

Limonlu ve Vişneli Muffin

Merhaba arkadaşlar
öncelikle hepinize teşekkür ederim güzel dilekleriniz için
Allahın izniyle babamın ameliyatı iyi geçti
inşallah bundan sonra daha da iyi olacak
hepinize teşekkürler.
Bu güzel haberden sonra güzel tatlı ama hafif ekşi ve çok hafif
muffinlere ne dersiniz?bana sorarsanız cevabım evet
size de denemenizi tavsiye ederim gerçekten çok lezzetli muffinler oluyor
Malzemeler:
2 tane yumurta
1 su bardağı tozşeker
100 gram yumuşak tereyağı
yarım su bardağı süzme yoğurt
1 limonun suyu ve rendesi
1 buçuk su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 çorba kaşığı haşhaş tanesi
yarım su bardağı donmuş vişne
Yapılışı:
yağ,şeker,limon kabuğu çırpıcıyla çırpılır
içine yumurtalar teker teker eklenir
yoğurt,limonsuyu,un,kabartma tozu ve haşhaş eklenip karıştırılır
karışım muffin kaplarının yarısına gelecek kadar doldurulur ve vişne taneleri kaplara paylaştırılır üzerine hafifçe bastırılır
170 derecede tahmini 25 dakika pişirilir
piştikten sonra afiyetle yenir ve asla bir taneyle yetinilemez deneyince ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız
Afiyet olsun.

28 yorum:

  1. çok sevindim bu güzel habere:)
    nice sağlıklı günlerde başımızdan eksik olmasın onlar...
    muffinler için söylenecekk söz bulamıyorumm:)
    alıyorum çayımın yanına bi tanecik müsadenle canım:)
    ellerine sağlık...
    sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  2. Babanizin iyi olmasina sevindim insaallah daha iyi olur... Gecmis olsun.

    Ellerinize saglik...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. limonlu ve vişneli tatları çok severim.hafif mayhoş olduğu için sanırım.ellerine sağlık canım.nefis görünüyor muffinler.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Sizin adınıza çok sevindim herşey daha iyiye gider inşallah.mayhoş tadıyla eminim çok güzel yapmışındır ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık bir tanem nefis olmuş mufinlerin sevgiler

    YanıtlaSil
  6. babanızın ameliyatının iyi geçmesine sevindim ALLAH şifalar versin başınızdan eksik etmesin
    muffinler nefis görünüyor vişne çok yakışıyor ellerinize sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  7. buna benzer tarifleri ben de deniyorum ve limon suyuna meyve çok yakışıyor muffında, hele de haşhaş tohumu varsa...ellerine sağlık.

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle çok geçmiş olsun, inşallah en kısa sürede sağlığına kavuşur. BU arada muffin hakikaten çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. ablacımmm:))
    babacığın için çok sevindim.. Allah daha iyi etsinn:))
    muffinler çok nefis görünüyor ablacımm..
    öpüyorum çok
    deniz-kalpkurabiye

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar :))

    YanıtlaSil
  11. Geçmişler olsun iyi habere sevindim.Muffinler de harika görünüyor bu arada hafif ekşimsi olması ayrıca ilgimi çekti. Ellerine sağlık. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. İzguncum cok sevindim babanin ameliyatinin iyi gecmesine!İnsallah bir an once iyilesir:)
    Sevgiler,opucukler!

    YanıtlaSil
  13. iyi haberlerinle geldiğine çook sevindim canım :) ellerine sağlık mufiinler müthiş:)
    Seda Yazıcı www.lezzet-ikram.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Bir tutam kekik,güzel dileklerin için amin diyorum
    muffinlerden tabiki alabilirsin:))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. Selen çok teşekkür ederim
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
  16. Sevda bende çok severim bu muffinlerde hafif ekşi tat nefis olmuştu
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Betül teşekkür ederim inşallah herşey daha iyi olacak

    YanıtlaSil
  18. Güloanne çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  19. Gül teşekkür ederim,amin hepimizin sevdiklerini Allah başımızdan eksik etmesin

    YanıtlaSil
  20. Leylacım evet sana katılıyorum bende çok yakıştırıyorum birbirine
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. Elif teşekkür ederim güzel dileklerin için

    YanıtlaSil
  22. Denizim amin bitanem
    çok teşekkür ederim güzel sözlerin için

    YanıtlaSil
  23. Tombul tarifler,çok teşekkür ederim
    bence mutlaka denemelisin bu muffinleri

    YanıtlaSil
  24. Canancım çok teşekkür ederim,bende çok sevindim
    kocaman öpücükler sana

    YanıtlaSil
  25. herşeyin hakkınızda daha da iyi olmasını diliyorum.çok geçmiş olsun.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  26. Ama ben bunları hemen yemek istiyorum:(( çok güzel görünüyorlar en yakın zamanda denemeli ellerinize sağlk:)) banada beklerim:)

    YanıtlaSil
  27. bende tarifi çok beğendim. not ediyorum. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemlidir

Related Posts with Thumbnails