Bu Blogda Ara

18 Kasım 2010 Perşembe

Ankara da Blog Buluşması

Merhabalar hepinize
umarım sevdiklerinizle keyifli bir bayram yaşıyorsunuzdur.
Ben Ankaradayım,memleketimde ve sevdiklerimin yanında
burada hava sıcaklığı Antalyayı aratmıyor sıcacık ve ışıl ışıl
böyle bir günde blogdan tanıştığımız arkadaşlarla bir araya geldik
çok keyifli bol kahkahalı bir gün yaşadık sanki birbirimizi yıllardır tanıyormuşuz gibi:))
buluşmada kimler vardı derseniz
sol tarafta ben ve yanımda Sevda
hemen karşısında Gönül ve onun yanında Aysel
hep birlikte Ankarada buluştuk
Gönül, İstanbulda yaşıyor ama aslen Ankaralı bayram da ailesini görmek için geldi bende Ankarada olunca e hadi görüşelim dedik:))

Ben,Gönül ve Sevda

ben,Aysel ve Sevda
bu vesileyle çok tatlı insanlarla tanıştım ve çok mutlu oldum
bir dahaki sefere inşallah Antalyada da görüşürüz
ve darısı İstanbuldaki tatlı blogger dostlarıma
inşallah sizlerle de İstanbulda biraraya geliriz ve güzel paylaşımlarda bulunuruz
Hepinize mutlu,huzurlu günler diliyorum
kucak dolusu sevgiler hepinize:))


8 yorum:

  1. İzgüncüğüm Ankarada blog buluşmasını görünce çok heyacanlandım Ama bir araya geldiğinizide görünce çok üzüldüm haberim olsaydı sizlerle tanışma fırsatım olurdu Bu tür etkinliklere destek verip katılmak çok isterim ama kısmet olmadı inşallah başka bir sefere olur diyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Güloannem bu buluşma ilkti ama devamı mutlaka olacak o zaman burdan diğer arkadaşlarada duyururuz ve biraraya geliriz
    bir daha ki sefere birlikte olmak dileğiyle

    YanıtlaSil
  3. Izgüncügüm ne güzel olmus. Ben de Berlin`de blogcu arkadaslarimla tanisabildim. cok güzel bir tecrübeydi.

    YanıtlaSil
  4. Hepiniz coook seker görünüyorsunuz,keyfiniz yüzünüzden okunuyor,simdi oralarda olmak vardi!

    Sevgiler,iyi bayram gezmeleri,iyi hafta sonlari simdiden size...

    YanıtlaSil
  5. Canım mutlu pazarlar ne iyi yapmışsınız yorumlar
    la tanıdığımız dostlarla tanışmak büyük keyif gerçekten öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. süper bir buluşma olmuş. orda olmayı çok isterdim. geçmiş bayramınız kutlu olsun canım öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. Keyifli bir gün olduğu yüzlerden belli:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. izgüncüm ankaradan selam ve sevgiler.ne cici bir buluşma böööle.gözlerinizin içi gülüyor.maşallah tüm bayanlar biribirinden güzelmiş.ben bayramda şehirdışındaydım.inşallah bidahaki sefere ben de katılırım aranıza.sevgiler arkadaşım...

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemlidir

Related Posts with Thumbnails